skip to Main Content

Registrering

For å handle på Jomfrushoppen må du ha leveringsadresse i Norge, samt at du må registrere deg hos oss. Registreringen er gratis og uten forpliktelser om kjøp. Vi lagrer opplysningene på en sikker måte og opplysningene vil ikke være tilgjengelige for uvedkommende – se lagring og bruk av kundedata.

Kredittkjøp kan kun gjennomføres av personer over 18 år og forutsetter at du har en kredittkortavtale med din bank eller ditt kortselskap. Du kan også betale med betalingstjenesten Vipps.

Adresseendring

Av sikkerhetsmessige årsaker må du selv endre adressen på «Min side» inne på nettsiden til Jomfrushoppen. Vi sender alle pakker til leveringsadressen som er lagret på ordren når vi registrerer din bestilling og innbetaling. Du er selv ansvarlig for at den er korrekt.

Nyhetsbrev & markedskommunikasjon

Jomfrushoppen sender ut nyhetsbrev på e-post med produktnyheter og tilbud jevnlig i løpet av året til de kundene som har samtykket til dette. Dette gjør vi for at du skal få vite om alle de fine produktene vi har i nettbutikken vår. Dataene brukes kun til interne formål og vil aldri bli videreformidlet til utenforstående tredjeparter. Persondataene lagres hos Mailchimp, som er en av de største aktørene på distribusjon av nyhetsbrev og lagringen av dine persondata er trygt lagret hos dem. Du kan når som helt se på, endre eller slette dine personopplysninger. Du vil få mulighet til å melde deg av nyhetsbrev med link når nyhetsbrev sendes ut.

Priser

Alle priser er i NOK og inkludert merverdiavgift hvor det er pålagt. Alle kostnader knyttet til kjøpet, både varer og evt. frakt, vil komme frem i kjøpsprosessen før du bekrefter kjøpet og utfører selve betalingen.

Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som kommer frem i våre annonser og på www.jomfrushoppen.no   Dersom det viser seg at en vare du har bestilt hos oss har feil pris eller beskrivelse kan du kontakte oss på e-post shop@jomfrushoppen.no

Frakt

Ved kjøp av varer for over 1000,- er forsendelsen fraktfri. For varer under dette beløpet følger vi postens retningslinjer, frakt kostnad blir belastet kunden ved bestilling.

Betaling

Vi må ha registrert innbetaling før vi behandler ordren. Vi belaster ditt kredittkort når vi sender ut varen fra vårt lager. Kurs som bestilles har egne betalingsbetingelser siden det ikke er en fysisk vare. Mer info om dette kommer frem under hver enkelt kurstilbud. Betalingen skjer da ikke via vår side.

Leveransevilkår

Jomfrushoppen har forsendelser til hele Norge (tillegg for Svalbard). Leveringstiden varierer for det enkelte produkt, men ligger vanligvis mellom 1 og 3 virkedager etter registrert innbetaling. Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner.

Brevpakker leveres normalt sett i din postkasse. I noen tilfeller, for eksempel hvis postkassen din er full, må du hente pakken på postkontor. Da vil du få henteseddel i postkassen. Servicepakker leveres til ditt postkontor.

Som kunde plikter du å følge med på status på din forsendelse. Jomfrushoppen er ikke ansvarlig for utlevering av melding om ankommet pakke. Posten returner etter sitt system uavhentede pakker etter 14 dager.

Dersom du ber Posten om å returnere varen, samt at du på forhånd melder fra til oss om at du benytter deg av angreretten innen fristen, skal du bare betale for returkostnaden.

Om din pakke ikke leveres innen avtalt tid kan du som kunde fastsette en rimelig tilleggsfrist. Skulle denne fristen oversittes kan du heve kjøpet og få pengene tilbake innen 14 dager.

Skadet sendinger

Dersom du mottar en skadet sending, plikter du som kunde å forholde deg til våre rutiner som gjelder ved mottak av en skadet sending. Send en melding til shop@jomfrushoppen.no og inkluder bilde av den sendingen/produktet. Da vil du få svar fra en av våre saksbehandlere som vil hjelpe deg videre. Varer som er skadet etter sending med Posten må fremvises på postkontor og skademelding må fylles ut.

Vareinformasjon

Jomfrushoppen gjør hele tiden sitt beste for å gi deg korrekte produktopplysninger. Jomfrushoppen tar allikevel forbehold om feilaktig produktbeskrivelse og at det av ulike årsaker kan bli tomt på lager.

14 dagers angrerett

Du har 14 dagers ubetinget angrerett. Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at varen er mottatt, og de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte.

Dersom returnerte produkter bærer preg av bruk ut over nødvendig prøving vil det bli foretatt en verdiforringelsesvurdering i henhold til angrerettloven. Dersom du velger å fjerne merkelappene og/eller anvende produktene utendørs vil det bli gjennomført en individuell verdiforringelsesvurdering hvor faktorer som smuss og skader bestemmer evt. fratrekk i refundert beløp.

Trenger du et angreskjema? Last det ned her. For ytterligere informasjon om angrerett, les på www.forbrukerradet.no. Merk at du som avsender selv står ansvarlig for returen.

Vårt ansvar som butikk

Vi ser verdien av fornøyde kunder og ønsker å yte det vi kan for at du til enhver tid skal være oppdatert om ordrestatus og evt. forsinkelser. Vi forplikter oss til å svare på de henvendelser du måtte ha. All henvendelse rundt vår nettbutikk og produkter kjøpt i denne sendes på e-post til shop@jomfrushoppen.no

Ditt ansvar som kunde

Du som kunde plikter å forholde deg til de betingelser som er gitt ved kjøp hos Jomfrushoppen. Vi gjør oppmerksom på at du som kunde må dekke utgiftene ved tilbakesending av uavhentede pakker. Hvis du ikke henter pakken, vil vi fakturere deg et gebyr på 349 kroner.

Vår adresse og juridiske navn

Jomfrushoppen eies av Velværereiser AS org nr 950 319 178.
Adresse: Rådmann Halmrastsvei 10, Pb12, 1300 Sandvika.
telefon 67 55 80 80 og email er shop@jomfrushoppen.no

Garanti & reklamasjon

Vi bestreber oss i å kun selge varer av god kvalitet som er ment til å vare, men feil kan skje enten i produksjon eller at produktet er brukt annerledes enn hva som er meningen. Opplever du at et produkt du har kjøpt fra oss ikke står til forventningene så ta kontakt med oss på shop@jomfrushoppen.no for en vurdering.
Vi viser også til standard fra forbrukerrådet om 2 års reklamasjonsfrist på produksjonsfeil.
I samarbeide med noe ledere tilbyr vi nettkurs. Det er kun den aktuelle lederen som får adgang til bestillingen/mailadressen og det er kun det aktuelle kurset som sendes i den perioden man har bestilt kurset. Deretter slettes all info om kunde/mail/adresse. Det bekreftes at det aldri vil skje noen ulovlig aktivitet på livestreaming.

Hvordan går jeg frem for å reklamere på et produkt?

Vi ønsker i utgangspunktet alltid så mye informasjon som mulig. Send oss en e-post på shop@jomfrushoppen.no   med følgende informasjon:

  • Hvilken vare det reklameres på (navn, farge størrelse)
  • Kvittering/kjøpsbevis/bankutskrift
  • Bilder av skaden (gjerne flere)
  • Fullstendig kontaktinformasjon (navn, adresse, e-post, telefonnummer)
  • Forklaring/beskrivelse på hva som er feil

Verneting

Ved en eventuell tvist følger Jomfrushoppen Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.

Back To Top
×Close search
Søk